Isnin, 20 September 2010

ku memohon padamu....Tersepit...

aku tersepit di antara...eeerrrmmm...hanya tuhan saja yang tahu...aku redha segala2 nya apa yang telah terjadi pada diri ku...aku hanya mampu menulis..tidak mahu berkata2...aku terasa sangat dengan apa yang telah terjadi terhadap diriku...maaf kan diriku....aku hamba allah yang tidak sesempurna mana pun...aku tersepit....maaf kepada sesiapa yang terbaca bl0g nie...ku mem0hon seribu kemaafan...apa yang telah terjadi ini sebagai satu pengajaran buat diriku...berpada2 lah...tetapi tuhan hendak menduga kita dan memberi cabaran kepada kita...aku mencari rezeki yang halal...

aku REDHA....

lagu & lirik di bawah nie...sangat sesuai..tetapi lagu ini ngenai CINTA....tapi aku.....
cinta aku sangat bahagia sekarang...apa2 pun alhamdulillah...
YA ALLAH BERIKAN LAH AKU KEKUATAN....

Tersepit di antara dua.....Kau memberikan ku satu harapan... Kini kau menghancurkan segalanya... Dia antara kita.... Ku merelakan semua yang berlaku... Kau mencintai dan menyakitiku.... Kini ku redha dengan segalanya.... Tuhan yang menentu... Ya Tuhanku... Teguhkan rasa cinta padamu... Ya Tuhanku... Pinjamkan aku kekuatan darimu... Ku Memohon Padamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan