Khamis, 12 Ogos 2010

i-city 0o0o0 i-city......yg pertama...

i-city sekarang glamour di khalayak pengunjung yang datang bercuti di shah alam @ kuala lumpur...termasuk la aku..hehehe..aku asal nye datang utk bercuti ja..tp akhirnya aku dapat menjejakkan kaki keje di kuala lumpur..s0 kesempatan itu aku dapat g i-city selalu..tp tx juga...tiket park sudah mahal..hahahaha...


fistly datang ngn my fiance...hehehe..my l0vely frenz lor..pada 2 julai...












ini lah my fiance,,,i luv u...






















                          aku suka akan c0l0r lampu ini....




















ini lah my fiance..nama nya intan suriani...














kali ke-2 aku g ngn my sis..tapi aku tx der pun tangkap gmbar ngn my sis...h0h0h0h0...so aku letak gambar aku jer ler yer..hik3...18 julai...


fist g aku tx nmpak pun tau binatang2 nie tau..tp sec0ndly g..aku terjah smua yang der di i-city tue..hehehehe...








oh dino....hehehe..nie la dinosour 
yang aku dok cari..hik3...




















menghiburkan diri ini...cz time nie tengah bersedih..merindui mak & abah tersayang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan